mercoledì 4 luglio 2012

DEL PIERO, E ARDHMIA ENDE NË DILEMË


TORINO,- Legjenda e futbollit Italian dhe bardhë e zinjve ka luajtur ndeshjen e tij të fundit me juventusin duke ngritur dhe titullin kampion të Italisë, ndeshja e fundit ndoshta edhe e luajtur ne gadishullin apenin. Sipas “talkSPORT”,  Del piero është shprehur se nuk do të luajë më me një skuadër të serisë A.
“Nuk mendoj se do të luaj në Champions League ose në ndonjë kampionat tjetër në vecanti, do të zgjedh zgjidhjen më të mirë për mua dhe familjen time. Dua te falenderoj gjithë skuadrat italiane të cilat më kanë mbështetur me ofertat e tyre,por une nuk do të mundja të luaja për ndonjë skuadër tjetër në itali”, ka thën ai.
Ka zëra sipas të cilave thuhet se destinacioni i ardhshëm mund të jetë Argjentina.Ndoshta River Plate ku luan ish shoku i skuadrës David Trezeguet. “Të luaj ne Argjentinë? Pse jo, futbolli latin është edhe i imi”-është shprehur lojtari në një intervistë.
Gjithsesi së fundmi ka zëra se skuadra fatlume që mund të mirpresë lojtarin është Sampdoria e Riccardo Garrones,e cila ka zyrtarizuar emrin e Cirro Ferrarës në drejtimin e skuadrës në serinë A.
Sampdoria është një shoqëri ambicioze në kërkim të talenteve të reja, dhe të lojtarëve me eksperiencë dhe Del piero është një prej tyre.Gjithsesi ky duket si një mission i pamundur pasi lojtari ka premtuar se nuk do të veshë më asnjë fanellë italiane.

Shkruar nga Antonela Vangjeli

Nessun commento:

Posta un commento