lunedì 2 luglio 2012

MAURICIO ISLA, PROFILI DHE FJALËT E PARA SI BARDHË E ZI

TORINO,- Marucio Isla është një futbollist 24 vjecar me origjinë Amerikano Jugore, nga Kili. Ai ka lindur më 12 Qershor të vitit 1988, në qyetin e Santiagos, dhe ka një gjatësi prej 1,75 metrash, ndërsa peshon 72 kg.
Karkteritik kryesore e lojtarit është inteligjenca. Ai në sajë të kësaj inteligjence ka një intuitë taktike të jashtëzakonshme, shpejtësi, teknik dhe agresiviteti të mrekullueshëm. Të gjitha këto e bëjnë Islën, një lojtar punëtor dhe që mund të mbuloj shumë zona të fushës, duke filluar nga mbrojtja dhe deri në sulm.
Ai ka lu,ajtur që prej moshës 10 vjecare me skuadren e qytetit të tijë, Universita de Katolika, më tej nga 2008 ai u transferua tek udineze, nga ku dhe u kthye në një profesionist të klasit të parë. Tashmë ai do të vishet me fanellën më prestigjoze të kampionatit italiane të futbollit, Juventusin
Ja fjalët e para të Islës Bardhë e zi:
“Kemi një trajner të madh dhe një skuadër e po të njëjtit nivel, me lojtar gjigand. Do arrijmë rezultat të shkëlqyer në ligëne kampioneve, ashtu si dhe në kampionat ku objektivi është i njëjtë fitorja finale e titullit.
Juventusi është një nga skuadrat më të mëdha jo vetëm të italisë, por edhe të europës, botës, e cila sezoni e kaluar fitoi titullin pa humbur as edhe një takim në kampionat. Sa i takon vidalit, ai nuk kishte nevoj të më thoshte gjë, pasi të gjithë e dinë kuësh është  juventusi. Artur Vidal ka kaluar një sezon fantastik të mrekullueshëm, ai është një nga lojatrët më të mëdhënjë të kombëtares Kiliene. Shpresoj të kthehem sa më shpejtë në formë, gjuri është shumë mirë tani.”


Nessun commento:

Posta un commento